עו"ד שמואל ומרים רכטמן
רציתי להודות לכם בשמי ובשם כל משפחות ארליך וברק עבור הטיפול באבא, דוד ארליך, במשך כל זמן היותו בבית עמי. אני יודע שאבא היה בידיים טובות ומסורות, והנעמתם עליו ככל שניתן את שנותיו האחרונות. למרות בדידותו, זה שהיה אצלכם עזר לו לא להרגיש לגמרי בודד. אני בטוח שאילו היה צריך הוא לומר תודה הוא היה מוצא דרך חביבה ומצחיקה להביע את תודתו. אנא מסרו את רגשי תודתנו לכל הצוות ולחברים האחרים אתם התרועע. תודה לכולכם בעבור העבודה הטובה שאתם עושים!
מחפשים בית אבות ליקירכם?
אנחנו כאן בשבילכם
ייעוץ והכוונה ללא עלות
077-3006194
